Tyst. Du antränger dig.

Jag orkar inte emd äckliga personer som tror
att deras blogg är störst och bäst. nej.
För den är inte störst och bäst,
och visst att designen ska vara ball,
udda och inte som alla andra.
M e n e r a n ä r i n t e s p e c i e l l .
Sen är inte design allt, tyvärr.
Man ska kunna sriva egna texter,
man ska kunna ha egen fantasi.

(självklart vet jag att jag inte kom på
frågan helt själv, jag är varken den
första eller sista som ställer frågan.
Men det vat inte slumpen,
nej, det var din fantasi.)

Och föresten. Jag glömde hälsa.
Hej. Jag heter Ellenor, jag är sexton år.
Ja precis, s e x t o n år är jag.




Nej, nu glömmer jag bort dethär och raderar
kommentarerna. Du trycker inte ner mig
om det är det du tror. Jag kan leva utan dig.

Nu ska jag sitta och vänta på god mat.
Vi är ju somsagt hemma hos mamma så
jag kan bara kolla på tv, och låta maten
bli serverad på bordet. Inga fel. :}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0