Trött & Sliten.

Ja, trött och sliten är nog bara förnamnet på vad jag är idag. Sov inte många timmar inatt, tyvärr. Och jag kände att jag gick upp för tidigt när jag somnade om här hemma. Skolan tar på krafterna, så det är skönt att vara ledig nu. Det värsta är att det finns inget här att göra. Jo, igentligen skulle jag kunna hitta på med massvis med saker, men jag känner att jag tappat lusten. Mensen kanske är påväg, då brukar det bli såhär.

 
Nu ska jag kolla på andra avenyn iallafall, tillsammans med en godisskål. Jag orkar inte ens göra mat, så jag väntar tills Sebastian kommer hem så han får göra något gott. Det vill han säkert inte, och då blir jag sur, och då blir det bråk. Som vanligt, men det är min vardag så jag är van.


Kommentarer
Postat av: Maja

trött o sliten är precis vad jag är idag.. fin blogg :)

2009-10-20 @ 17:34:18
URL: http://hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0