Tar av mig masken.

 
Igår tror jag att jag var bilden till vänster, hela dagen.
Men det är ju inte riktigt jag :c
Så idag tar jag av mig masken, är glad
och låter livet rulla på.

Nu ska jag fixa iordning mig, sen ska jag blogga
igen. Idag kommer jag att bjuda på blandannat ;
- recept
- budget shopping
- nytt i garderoben
- och maybe, videoblog.

självklart kommer jag att blogga om mycket annat
också, men detdär är fyra kategorier som jag har
skapat för eran skull. Och för min. :}
Så jag tänkte göra det lite annrlunda, för jag
vill vara mig själv, inte någon annan bloggare.
(Host, som vissa kanske försöker vara?)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-10-24 @ 11:37:52
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0