Svar på era frågor.

Hur ofta brukar du smeka dig? - det händer, men inte ofta.
Hur gammal är du? - sexton.
Hur mycket väger du? - runt 55.
Hur lång är du? - 170.
När förlorade du din oskuld? - för tidigt.
Vilken skostorlek? - 38-39.
Vilken är din favoritblogg? - hmm. Många faktiskt.
Din förebild? - Kissie är grym! Jenna med.
hur tycker DU att en blogg ska vara - som min? hhööh.
Vem älskar du mest? - mamma
Hur ofta gråter du? - beror på.
När insåg du att du var bäst? - när ja föddes ;}
När är du född? - 93.01.18
Hur länge har du bloggat? - startade min första blogg -07
Hur många besökare har du? runt 200 om dagen.
Vill du bli stor inom bloggningen? - nja. bloggar för att de är kul.
Hur många bloggar läser du dagligen? - runt 50 kanske.
vart bor du? - en etta i hagfors.
Hur länge har du och din kille varit tillsammans? - snart 10 månader.
vad tycker du om homosexuella? . har inget imot dom.
vad har du för läggning? - bisexuell på fyllan.
Bor inte du med dina föräldrar? - nope.
Är det du som var "ettamedkitty"? - yesbox.
När hade du ditt första förhållande? - hmm. 11 år ?
Hur många riktiga förhållanden har du haft? - 3
När förlorade du din oskuld? - för tidigt.
Är du kåt ofta? - ibland händer de.
Vad är ditt bästa minne? - oj. har många faktiskt.
Hur mycket shoppar du för i månaden? - olika.
Hur många syskon har du? - ett riktigt
Är du rädd för att gå upp i vikt? - både och.
Vilken klädstorlek har du? - xs/s
vart köper du dina kläder? - det är verkligen olika!
Har du och keski gjort slut eller? - Nope.
varför bråkar ni så ofta? - om jag visste det..
har ni aldrig sex? haha, joho du.
Älskar du mig MEST?! - självklart!
När kommer du och ser på film? - imorgon?
Var det du som snodde mina strumpor sist? - höhö, japp :D
Har du någonsins blivit körd i röva? - Yez.
Isf, Var det skönt? - sådär.
Är du billig? 1337 kr max? :o - är du dum i huvudet?
När förlorade du oskulden? - för tidigt.
Gillar du Snopp i fittan? - vart ska den annars va?
Vill du ha'n i rövhöl? - dålig fantasi? nej.
Vad är det telefon nummer? - 0768546832
Om jag vill knulla dig? får jag det? - nej.
favorit godis? - lakrits & choklad.
Läser du mycket? - varje dag.
Vad läser du isåfall? - allt möjligt.
Har du ingen kontakt med din riktiga pappa? - jorå, lite.
Isåfall , varför? - bara blivit så, tyvärr.
Saknar du han mycket? - tänker på han ibland, ja.
Bor ni långt ifrån varandra? nja, 25 min från min mamma
Vilka hårfärger har du haft? - dom flesta.
Vilken av dina syskon betyder mest? - Gustav.
Vart går du i skola? - Hagfors.
Vilket programm går du? - Hr.
vad vill du bli när du blir stor? - bartender/servitris.
Tjänar du pengar på din blogg? - jepp.
Vad tycker du om botox? - i like it.
vad tycker du om kissie och dessie? dessie är en kopia av kissie.
Vilken är din favorit godis? lakrits & choklad.
Vilka sporter går du på? Boxning, simmning, gym (snart)
Vilken är din närmaste kompis? - Millan & amanda
gillar du botox och har du funderat på
att förstora något/eller har du gjort?
- läppförstorning för skojs skull en gång. 
Vad vill du förstora och hur mycket? brösten & läpparna igen. litegrann.
Vad ser du hos keski? - en underbar insida och en fin utsida.
vilken är din favoritlåt just nu? leave me be.
vad brukar du lyssna på för musik? allt möjligt.


Shit vad duktiga ni är alltså :>
fan va kul!
Min första frågestund blev så stor.
Hoppas ni nöjer er med svaren.

Kommentarer
Postat av: Emmy

svar: jag vet inte riktigt man ska va sig själv iaf;)

2009-10-27 @ 09:55:06
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0