Onsdag.

Då var det Onsdag, min lediga dag. Är ju ledig imorgon också, men den dagen tar vi imorgon. Har faktiskt ingen aning vad vi ska hitta på idag, men jag vill ut och göra något. Men det blir väl att vi lägger oss och somnar, och sen vid tre så kommer jag på att jag måste packa för att jag ska med bussen halv fem.

Vi har iallafall precis ätit frukost, det vanliga - flingor med choklad & jordgubbar, yoghurt & ägg. Så nu är jag mätt i ett par timmar framöver. Förhoppningsvis iallafall. Nu ska jag sätta mig och redigera bilder, skriva lite & läsa på prov. Jag kommer ju inte ha prov imorgon (!!) eftersom det är redan vid åtta på morgonen, men jag får väl göra det någon gång, förr eller senare. Jag vill faktiskt göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0