Nu man tar till försvar.

Therese, att du a l d r i g lär dig. Snälla.
Du kan inte släppa mig, det går inte va?
Du vet inte VARFÖR JAG fick anorexia,
och hälften av det du skrev har jag aldrig sagt.

Anledningen till att jag blev sjuk var inte för
att jag inte gillade Kim, anledningen var att
jag trodde inte han gillade mig för
att jag var "tjock". Och när vi pratade om
folk vi tyckte var snygga, så var ju dom
smala och därför trodde jag att han
ville ha mig precis som dom, och han kanske
skulle älska mig mer/längre.

Och sen att jag går runt och säger? NEJ!
Jag tror jag har sagt till två, max tre personer
som har frågat varför jag fick anorexia
och då sa jag som det var "Jag ville bli
smalare och snyggare för annars kanske Kim
har sex med någon annan som är smal."

Fattardu?

Men vi bor i Hagfors. Här sprudlar det om
rykten, hör folk en sak är det tio gånger värre.
Du borde tänka på det innan du anklagar mig
för något på internet.

Och trodde vi hade lagt ner faktiskt, varför
inte bara låta varandra va?Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0