Jacqueline.

Jacqueline /en av de som driver moiettu - en person jag aldrig kommer se som en "bra bloggare". Tyvärr stumpan. Men jag tycker att skriver man en blogg, kan man komma på något eget. Ellerhur? Men jag kan ta det från början, hur det igentligen ligger till :

- Igår l jag ut "Dagens fråga" som ni kan se i några inlägg under. Där jag frågar vad som är viktigast med en blogg osv.. Jag skrev några kommentarer med samma fråga, och råkade kommentera hennes med den frågan. Idag när jag ska kommentera tillbaka på andra bloggar, så har hon ställt SAMMA JÄVLA FRÅGA TILL FOLK och inte nog med det, hon har gjort en dagens fråga med samma fråga. :s Suck!

Ingen idé att driva bloggen vidare, för den är inte stor än och ni börjar redan sno tankar/funderingar. Här näst då? Ska ni ta någon annans liv då, eller ska ni kanske skriva ett inlägg om mig där jag "snor era texter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0