I'm not dead.

Men tyvärr så är mitt internet. Jag kommer nog inte
kunna uppdatera lika flitigt längre, och fan för det.
Jag tror Han där uppe straffar mig för något
och jag ska ta reda på vad han straffar mig för :c

Det är fullrulle här i lägenheten iallafall. Vi har packat,
flyttat, städat, gjort iordning otroligt mycket.
Man skulle kunna tro att vi har två lägenheter.
En i källaren som kallas föråd, och en här,
där inget vill funka, inte tv'n och inte internet.

Men det är helloween (stavning?) så det är väl
spökena som busar och bråkar med oss.

Men dåså. Nu behöver ni inte undra varför jag inte
uppdaterar lika bra som jag brukar = jag surfar på någon
annans internet för mitt trådlösa har lagt av och Telia
tycker inte om att svara i telefon. Och våran granne
stänger av sitt internet titt som tätt och det gör
att inte vi kan surfa på det. Och när vi väl kan
måste det viktigaste gå före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0