Godnatt! ♥

Jag ska upp rätt tidigt imorgon, åker redan vid sex. Visserlien behöver jag inte göra mig iordning eller så, men jag måste ju fortfarande upp. Dessutom ska jag packa upp alla kläder som jag har i väskan nu, och sen ska jag packa ner det jag ska ha med mig till Hagfors. Gardiner blandannat. Så det är väl minst en timme kvar tills jag kan sova, men jag ska iallafall stänga av datorn så är jag ett steg närmare min skönhetssömn.

Det är bara att räkna ner dagarna nu. Fyra dagar kvar tills vi har höstlov,(tre dagar i skolan) och det sitter fint. Även om jag älskar att vara i skolan nu, eftersom det är så bra klass och jag känner att jag hänger med på lektionerna så känns det skönt att kunna ta en veckas paus och bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0