Garderobs rensning.

Igår kväll hade jag och Sebastian fullt upp. Vi rev ut alla mina kläder ur garderoben, och hängde upp allt jag ville ha kvar på galgar, och resten tog jag med mig till mamma (slängde lite också) för att få mer plats i lägenheten. Fick även två par gardiner av mamma som jag ska hänga upp imorgon när jag kommer hem (efter att jag strukit dom) ska bli kul med lite annorlunda saker. Städat garderob och mörka gardiner. Nu har vi ju vitt i nästan hela lägenheten, men det ska bli ändring på det så fort vi får mer pengar.

Somsagt så är jag ju hos mamma nu. Och som jag skrev innan om "rått-händelsen" så kan ni läsa mer om det här. Imorgon åker jag till hagfors tidigt på morgonen, för att fixa iordning lite i lägenheten. Sen ska ju jag och Amanda gullet iväg till simhallen för att få lite simträning och bada bastu, inga fel inte.


Nu blir det tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0