Från toppen till botten.

Jag hann att gå i skola här i, hmm
tre veckor ungefär? :'o
Nu har jag fått rykten om mig,
mer rykten och folk hatar mig för
att jag säger min åsikt. Dom hatar
mig för att jag "tar deras kompisar".

Men jag gör inget med flit -.-' Varför
skulle jag bli kompis med henne för att reta
dig? Jag känner dig inte, och inte du mig.
Men du hatar mig. Det vet jag.

Jag har fått rykten om saker jag har sagt,
till nära vänner. Men skiten som spridit vidare
har gjort om allting till det "onda" istället
för att säga det så som det faktiskt låter.
Men man pratar inte om folks privatliv på
internet, om jag inte tillåter det själv.
Anmälan på det, för jag pallar inte skit.

 
och dig känner jag då eller? :c sorry
men jag minns inte att vi hälsat. Och tycker du att min
pojkvän ser ut som en gris har du nog aldrig
sett en sådan. Men du är anmäld killen/tjejen så
om du vill slippa det så säg vem du är.
Och "jag är anonym du vet inte vem jag är och kan inte
anmäla mig". Får jag en sån kommentar av dig,
då kommer jag skratta så att bloden, svettet och
tårarna rinner i flera år framöver. Ip, baby. Ip.

Kommentarer
Postat av: marcus fransson

du jag hatar dej inte ska du veta puss puss

2009-10-25 @ 15:30:57
URL: http://frassebooi.blogg.se/
Postat av: Anonym

men skit i dom och ja tyckte att de var onödigt att skriva så i min bdb!

2009-10-25 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0