Eran favorit låt?

Musik, music, musik. Alla vet vad musik är, musik finns alltid där. Men vad musik betyder, det är olika för alla. För mig betyder det allt, ärligt talat så är det musiken som hjälpt mig, men även musiken som fått mig att komma till botten. Men det finns inget som jag ångrar av vad jag gjort, det blev ju bra tillslut. Man lär sig, man måste våga ta andra vägar, måste våga prova, måste våga sätta sitt liv på spel.

Så vad betyder musik för er? Har det hjälpt er ur något svårt, har det fått er att må dåligt, eller lyssnar ni bara på musik för att. Lyssnar ni på låten, eller lyssnar ni på texten? Och, vad är eran låt? Alla har en egen låt, en låt som betyder extra mycket, en låt man kan utantill och en låt som binder ihop ens liv. Och när, lyssnar ni mest på musik?


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Hej gumman=) Bloggen min finns kvar=) Förlåt att jag varit lite dålig på att kommentera på sista tiden bara=( Jag ska bättra mig! Varit lite mkt nu bara. Hur är det med dig söt? kram!

2009-10-21 @ 16:20:12
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0