1454402 godmorgon!...

-a2c7d28d358c0317111388761c00d7e.png

Kolla varifrån!

godmorgon! Sitter på sjukhuset och väntar på att mamma ska komma, men det verkar inte som hon kommer på ett par timmar. Jag ångrar att jag blev med, men jag blev ju med för hennes skull.. Skulle ju ha shoppat igentligen, men de blir de väl säkert inge med. Jag vill till hagfors, ärligt talat så är de nog enda stället jag är älskad. Här måste man slåss med sina syskon, och jag vet inte hur många år sedan de var när jag och mamma gjorde något, bara vi två. Hon kan inte ens bli med mig till sjukhuset, men jag måste sitta här :@

sen halv nio har jag suttit här, Skitkul. Nej, aldrig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0