Svar på tal.


 

Du behöver inte vara anonym, man spårar
IP-nummer så vet jag vem du är sen :}
Men tack för din fina kommentar!

Får jag fråga vad som får dig att tro att jag
är en player? Och om jag skulle ligga med allt jag
ser, så skulle jag nog inte ha annat för mig.
Men, jag går ju i skola somsagt.

Jag kan erkänna, att jag varit otrogen. Men man
lär sig förhoppningsvis av sina misstag, och
gör inte om det igen. SÅ en gång, aldrig mer.

Ska jag ha sex med någon annan än den jag är ihop
med, så har jag inga känslor för min partner och
gör slut. Men trevligt att du påpekade det.
Nästa gång kan du ju stå för vem du är också.

Im not a player...
I just fuck a lot.


Kommentarer
Postat av: Stylemusic.blogg.se

shit skit i den där kommentaren bara avensjuka som komenterar så :S



Startade en musik videoblogg idag för att underlätta för andra att hitta inspiration. Utbudet är flera olika musikkategorier och det går självklart att tipsa om just din favvo låt.



kram style music

2009-11-15 @ 19:11:36
URL: http://stylemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0