Ska gå till affären.

Vårat kylskåp är tomt, plånboken är tom. Men ändå,
så ska jag dricka ikväll, och jag ska iväg och handla nu.
Tack för att du alltid ger mig pengar (L
Jag ska köpa 5 styckna cider, det sk jag klara mig på,
sen förhoppningsvis så kommer Thord med cigaretter.

Mamma skulle baka cupcake's åt mig idag, så det
skulle jag få ikväll förhoppningsvis. Vi ska ju ha fika med
oss på engelskan på Måndag, knytkalas är grejer det.
Och cupcakes var självklart för mig.
Mamma cupcakes, it is the best cupcakes. :*

Men nu måste jag börja göra mig iordning, Amanda
kanske skulle bli med. Jag vet inte, men jag hoppas.
Måste få tag på Edvard, och jag måste, hela tiden...

Note to myself : glöm inte att städa garderoben när
du kommer hem. Och det behövs städas mer.
Packa ner ljuslyktor, och porslinssaker.

Skicka sms till mamma och be om mer tidningspapper,
och helst en eller två kartonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0