Onsdag!

Inge mindre än skoldag idag heller. Och DenDär veckan
är min just nu, så därför gör det ont i hela kroppen.
Det gör att man tappar lusten i skolan, men jag försöker
att hålla i. Måste skriva om en bokressension och sen
ska jag skriva om när jag var rädd. Sen har jag en
uppsatts som ska vara klar imorgon, samt några instuderings-
frågor på tre eller fyra sidor. Jätte kul! nej.

Men det löser sig, det gör det oftast.

Nu sitter jag och äter god frukost :} gick upp vid nio
för att hinna och duscha men nu märkte jag att jag borde
nog ha gått upp lite tidigare :c
Börjar 11.25 idag, och förhoppningsvis så kommer
vi inte försent, men det tror jag inte
eftersom min underbara ska köra oss till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0