My wishlist.

 
Platt-tv. Det spelar igentligen ingen roll hur stor den är,
men jag hade tänkt mig typ 26 tum och inge större?
Helst inte mindre, för den delen. Haha.

 
Systemkamera. Fast det skulle jag igentligen kunna få i födelsedags-
present också. För tro mig, jag vill ha mer än en kamera :}
Och denhär gången vill jag ha en nicon.
Som den på bilden typ, ingen liten fjuttig bebiskamera.

 
Fjärrkontroll. Självklart ska det inte vara den på bilden,
eftersom den måste passa till kameran som jag vill ha. Men jag hoppas
att ni fattar? Det finns på blandannat ; cyberphoto.se

 
Dvd-spelare. Hur ska jag annars kunna kolla på film? :]
och det behöver inte var anågon dyr eller speciell, bara att man
kan se på brända skivor, och att man kan lyssna på musik.
Så himla kräsen är jag faktiskt inte :'D tss.

 
Headset till min Lg. Jag är trött på att jag måste gå runt med min sten till
mobil och sen en mp3 till hjälpen. Och dessutom så är det bra att ha
ett headset, för säkerheten. :}

 
Ipod nano. Helst en rosa, men det spelar ingen roll :] 4 gb.
Perfekt att ha när jag ska vara ute och gå, eller när jag ska
gymma osådär. Dessutom kan jag spara mina bilder där i :]

 
Bärbar dator. Den jag har nu tar livet av mig, jag hatar den! Dessutom
så är den gammal och går inte att använda snart. Jag vill a en ny fräsch
med inbyggd webcam och med rätt så stort minne :}




 Sådär. Jag tror det var allt inom teknik :] haha!
Någon dag framöver, så kommer det även fler wishlist's,
blandanat på kläder, skor, och övrigt.. :]
Som ni märker så vill jag ha ganska mycket, så jag kan
bli rätt så dyr. Dessutom får jag en lägenheten idag
för 3500, bara sådär. Vad har jag gjort för att förtjäna den?
Absolut ingenting. That's why i love my parents!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0