Min åsikt!

 

.. Och med det vill jag säga att "Min åsikt" för denhär gången
kommer att handla om Bögar. Ja, dom ska stavas med stort B för
dom är BÄST! Jag har själv flera bögkompisar. Och det
finns inga mysigare människor. Man kan ju göra allt med dom.

Shopping, prata, sminka sig, supa .. everything! Dom
är verkligen bäst. Men sen finns det ju olika slags, hmm.. Bögar.
Jag gillar mina kompisar som är "the real gay" men sen finns
de folk som tror, att dom är bögar, men dom spelar.

Nope. äkta ska det vara.
Länge leve Bögarna. Och oohyes, ni behöver
inte ens fråga om jag gillar gaybloggen.
I love him!

Kommentarer
Postat av: jennifer & denice

sv: de är väll olikA :)

2009-11-07 @ 14:25:53
URL: http://soetnowsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0