Kommit på vad jag vill.

Nu ska jag lägga ut en schema för er här,
för dethär känns så fel. Det är inte min grej.

Jag vet att jag sagt, många gånger innan att jag
inte bryr mig om statistik, och det är sant.
Men ändå. Så känns det inte rätt för mig att blogga
på det sättet som jag gör nu. Jag vill inte känna
att jag måste uppdatera 5-7 gånger om dagen,
jag vill ha en blogg som bara jag läser, typ.

Jag vill ha en snos blogg, där ja kan skriva
100 inlägg en dag, och nästa dag bara 1 inlägg,
- och ibland bara skita i att skriva överhuvetaget.

Men jag vet inte, jag har startat så många bloggar
och dom har avslutats på samma vis allihopa.
Min önskan ; jag vill ha en snooowsblogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!tack för en komentar på min nya blogg=)

svar på din fråga:ja tycker de ä dåligt å förjävligt att folk kan hålla på å mobba & sånt!

2009-12-03 @ 19:29:00
URL: http://inmydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0