Kalajsmusik.

 
 
 

Vad är bättre än partymusik timmarna innan man ska iväg på fest?
Det är helt underbart! Man får den rätta feelingen. Låt ett är helt klart
den som ger mig bäst dancefeeling. Man får bara lust att dricka
nu med en gång! Tyvärr måste jag vänta ett par timmar till,
för klockan är bara sex och det är en timme kvar tills jag ska börja
göra mig iordning, sen så kommer min säng (äntligen!) och
sen ska vi skriva kontrakt, inte speciellt bra att dricka då?

Förutom tycker inte mina föräldrar om att jag gör det,
inte så ofta som jag gör.. Men jag är sexton, men jag kan ändå
förstå dom. Haha! Min unge ska ha utegångsförbud tills den fyller 18.
Skämtåsido. Utegångsförbud är helt fel.
Barn ska lära sig, hur dom gör det är upp till dom.

Jag har ju tillexempel lärt mig av alla mina misstag,
och se vart jag är idag? ;) I en etta i Hagfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0