Jag trivs med mig.



Folk kommenterar att jag är smal, och att min kropp
skulle bli finare om jag gick upp i vikt?! Min fråga till er
är, är det din eller min kropp? Jag har jobbat för denhär
kroppen, jag vet inte hur många timmar jag slösat
på ett gym, hur många gånger jag har hoppat
över maten, jag har tillochmed haft ätstörningar för
att få denhär kroppen. Skulle jag inte vara nöjd då?

Nej. Ni har rätt. Jag har vissa saker som jag fortfarande
håller på att ändra. Jag vill ha fastare rumpa och fastare
lår. Men det betyder inte att jag inte levere livet?
Jag tar träningen som den kommer, jag tvingar mig inte
till att göra något. Jag äter godis nästan varje dag,
äter onyttigt - men jag går inte upp i vikt.
Så sluta påpeka, för jag är så jävla nöjd snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0