Hello.. Goodbye.

 

Trotts att jag inte har något för mig, så känner jag att jag hinner
inte blogga speciellt mycket idag..heller. Men det är väl så, lite rörigt.
Men snart händer det grejer! :'D

Idag kommer pappa Thord hit med min säng, det betyder att inatt
om jag vill kan jag sova i lägenheten. Ensam eller inte, det märks. :}
Dessutom så ska jag ju på fest, (börjar bli en dålig vana)
ikväll hos Börje, skulle tydligen komma en heldel folk så det blir toppen!

Idag fixade jag även en julklapp till.. Denna gången till pappa och suss.
Jag har bränt snart tusenkronor på julklappar, men har man pengar
kan man lika gärna slösa. (Men jag måste erkänna att jag lagt undan pengar
som jag ska ha till julrean i år. Haha!)
Förhoppningsvis blir det mer pengar,
men jag tänkte att jag shoppar inte så mycket kläder i år.
Utan funderade på en ny systemkamera, en fjärr kontroll till den,
lite smink, skor & saker till lägenheten. Men jag sa inte att jag inte
tänka slänga ut några tusen på kläder. I'm shopaholic.

Nu ska jag göra lite vettiga saker.
Be right back, my dear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0