Godmorgon.

Nu är det Tisdag, you know. Dendär dagen då jag alltid går
upp för tidigt för att jag tänker att jag ska städa, äta mycket
och göra mig iordning länge tills skolan börjar.
Men som alltid slutar på samma ställe, här. Jag har ingen
aning om vad jag vill göra, bara vad jag borde göra.

Inatt drömde jag att det kom någon och dödade mig för
att jag skrivit en "nazitext" och sen slutat blogga. Det är därför
jag bloggar nu. För att förklara att nej, jag är inte sån.

Nej, det är nog inte därför jag bloggar nu.
Det är nog för att jag inte bloggat på länge. Men nu verkar
internet funka igen, faktiskt. Men jag vet inte hur länge
så jag lovar ingen uppdatering, jag lovar bara
att jag finns och när det går så skriver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0