Godmorgon Lördag.

Nattan har varit hemsk, kvällen igår var bra. Vilken kombination.
Vi var ute och åkte bil hela kvällen, och det kan låta urtråkigt,
men det var det inte, inte igår. Det var mycke snö,
så alltså sladdade man utan att göra något, vi var nära döden
ett par gånger och det gjorde det hela mer spännande.
Dessutom var det mycket folk, och det kändes som om det var
första gången sedan jag flyttade hit vi var så många. :')

Sen började jag dricka öl, och det ska jag fortsätta med
idag. För öl är gott om det är kallt.

Och under natten kalvade* jag ur mig flera dagaras
måltider och mådde allmänt dåligt. Var uppe en timme, sen
somnade jag på toaletten men vaknade av att jag hade spytt
på mig, tvättade bort och la mig i sängen. :c

Nu ska jag äta frukost, själv. Sen ska jag städa,packa
och diska. Kattlådan ska också göras ren..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0