Godmorgon!

Bakfull as hell. Fast det får man räkna med när man hade
kul kvällen innan. :] För kul är bara förnamnet på vad det var!

Nu sitter jag iallafall hemma, igen. Sov hos Sebastian fast det
igentligen inte var meningen, men pågrund av att vi inte hade gjort
klart sängen så fick jag sova där ändå, och jag tackar inte nej.
Har varit hemma i två timmar och saknar honom redan.
Men det blir bättre när jag får en egen tv! :}

 
Och nu har vi lämnat bort min lilla bebis :( Kommer sakna henne enormt
mycke, men eftersom jag tydligen inte tål henne så finns de inge annat val.
Men vi gav henne till Sebastians pappa, så jag kan ju träffa henne
precis när jag vill, och jag kommer alltid att se henne som m i n k a t t b e b i .


Nu ska jag bara vänta, på att Sebastian kommer igen, så att jag kan
bli med han hem, se på tv och äta godis. Jag fick lite pengar igår
över, och eftersom jag ska sluta röka så sparar jag pengar även där.
Och dom pengarna får gå till godis dom första dagarna.

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0