Godmorgon.

Idag är det fredag, en helt vanlig fredag för dom som
är under arton och inte har pengar. Vad blir det ikväll då?
No idea. Men det märks, senare. Ni vet att jag berättar.

Nu ska jag iallafall gå till skolan, fick ju reda på lite saker igår
så jag kommer få avreagera mig lite, och som Sebastian
sa, så är det välbehövligt. För jag blir sur för minsta lilla,
och det är då det är bra med småfjortisar som luktar kiss
som går runt och snackar bullshit. :}

Har iallafall matte,svenska&engelska. SÅ jag slutar vid
14.10 om vi inte får sluta tidgare. Och då ska jag blogga,
tog lite bilder förut, när jag ändå hade tid över.
Ska packa upp alla väskor sedan, och skicka tillbaka
busskortet.. Lite drygt, men det måste tyvärr göras.

 

min outfit idag ser ut som om jag glömt mina byxor och tagit
jultomtensbrors huvtröja. Sen mitt ronjakrull på det.

Kommentarer
Postat av: evelina

hej! vad jag har för skostorlek, typ 37-38 :P

tack, du har också fin blogg :))

2009-11-13 @ 09:13:29
URL: http://evelinanjohansson.blogg.se/
Postat av: Rose

Haha udda fråga, hur kom du att tänka på vilken mascara jag använder? Jag använder Isadora vattenlöslig, du vet den som har rött lock

2009-11-13 @ 13:46:54
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0