Goda nyheter.

Vi har fått våran lägenhet såld, och det innebär
att jag har inte tid för datorn nu mera, för vi måste
packa, planera och ringa massa samtal.

Förhoppningsvis så har jag flyttat innan helgen,
eftersom dom som ska köpa våran lägenhet ska flytta
in så fort som möjligt. Men allt står på alla papper,
när dom kommer osv.. För det verkade inte som
om jag fick flytta in mina saker ens innan
dom har kommit. :c

Men, när jag flyttat vet jag inte hur det blir med
internet, jag kommer förmodligen inte att ha något internet
alls under några veckor. Alltså kommer min blogg
att ligga nere då, kanske något mms inlägg ibland,
men inte ofta. Men det är skönt. Bloggen är inte första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0