En resa in i duschen.

 
 
Bilderna är tagna under filipstadsmarknaden.
värsta karusellen jag någonsin har åkt!


Iallafall så ska jag hoppa in i duschen nu, kanske inte
är så välbehövligt, men jag har så himla tråkigt
och i duschen kan man drömma sig bort.

Jag har ingen aning om vad det blir idag, jag bara väntar,
och väntar. Jag kan inte packa, för att jag vet inte
om jag ska flytta, men jag måste ändå börja med saker som
jag inte använder för att annars hinner jag aldrig.

Självklart har jag packat ner kameran, eftersom jag trodde
att allt skulle gå fort. Men icke. Så nu ligger den någonstans,
i alla väskor och gömmer sig och jag kan inte bjuda
på nya bilder. Har ju mobilen, men nej. Eller kanske, men
inte nu, kanske imorgon. Det märks, den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0