Dra mot skolan.

 

Sådär. Nu har jag ätit mat två gånger på en halvtimme,
och jag har även tagit mina laxeringstabletter. Vi får se om
min mage blir bättre av dethär, men jag tvivlar.

Ska iallafall gå till skolan nu, jag tror jag kommer att orka.
Har bara svenska och matte, fast tvärtom. Och jag kanske
tillochmed slipper matten, och då kan man gå hem.

Vid femtiden kommer min riktiga pappa, Peter, hit tillsammans
med sin sambo/fru/flickvän och hälsar på. Det var ju på tiden,
nu när jag ska flytta härifrån och så menar jag..

Shit the same. Han kommer iallafall och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Kul att du tittade in på min bloggsida. Jadå jag har gjort många saker jag skäms över. Jag är 45 bast så skam vore väl annars, hihi. Inget jag är stolt över men jag kan säga en sak säkert. Man blir starkare! Ha en superduperdag!

2009-11-10 @ 13:10:08
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0