Bråk med Sebb.

Oohyes, vi bråkar igen. Denna gången pågrund av lathet?!
Vi är nog inte skapade för varandra, för så ska man inte vara.
Jag menar inte att jag är perfekt, att jag aldrig gör fel,
men om inte han kan gå ur sin bil för min skull -
då kan man ju förihelvete inte vara så kär?

Nej, jag vet inte hur jag ska göra, det är ett svårt val.
1. Jag bor ihop med honom och låssas som allt är bra, jag
får gå kvar här i skolan där jag trivs och har kompisar.
2. Jag gör slut med honom och tvingas byta skola en gång
till, förmodligen till Sunne som jag hatar mest i världen
där jag inte vill vara kompis med någon.

Kommentarer
Postat av: babustyle

Jag känner igen mig i det där. Jag bråkar OFTA med min pojkvän, dock så bor vi inte ihop eller så, han är 16 & jag är 15. Men vi har snart varit tsm i 4 månader och bråkat minst 50ggr, - utan att överdriva. Jag vet heller inte vad jag ska göra, för jag älskar honom och vill inte lämna honom. Men vill heller inte ha det såhär. :/

2009-11-04 @ 17:05:43
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0