BJÖRK&BERRIES

Cloudberry Jasmine Shampoo

Tillför fukt, glans och mjukhet till ditt hår med
milda och vårdande Cloudberry Jasmine Shampoo.
Silkesprotein, provitamin B5 och extrakt av hjortron,
innehållande antioxidanter och C-vitaminer,
berikar och ger friskt glänsande hår. Den mjuka,
romantiska doften gör dig och ditt hår attraktivt.

100% naturliga dofter och vitaliserande vatten från
Stanna källa verkar välgörande för både hår och själ.
Du är vacker!

Innehåll: 300 ml
Pris : 110 kr.

från : eleven.se


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej :) du frågade vilken favorit bloggare jag hade, och jag gillar kenza, sen läser jag min systers blogg, felischa.blogg.se:) vilka gillar du? kram

2009-11-03 @ 20:48:23
URL: http://rebescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0